Persoonlijk
Mijn naam is Marcella ten Kortenaar. Ik heb OptiOrganize opgericht eind 2010. Na mijn opleiding HBO Maatschappelijk Werk (succesvol afgerond in 1980) ben ik jarenlang werkzaam geweest als manager in de thuiszorg in Rotterdam en Den Haag.
In beide steden ben ik actief betrokken geweest bij de reorganisaties van de thuiszorg in de jaren '80 en '90.
De laatste jaren heb ik gewerkt als management-assistent op een architectenbureau.
In de loop van de jaren heb ik veel ervaring opgedaan met organiseren en structureren van zowel de woon- als de werkomgeving en van (administratieve) werkprocessen.
Privé heb ik diverse mensen geholpen met het ordenen van hun spullen en de administratie. Bovendien heb ik mijn man jarenlang geholpen met de administratie van zijn eigen bedrijf.
Ordenen en structureren heb ik altijd bijzonder leuk gevonden, vandaar dat ik heb besloten hier mijn beroep van te maken. In 2010 heb ik een cursus gevolgd voor professional organizer bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO).
Ik houd ervan om met mensen te werken. Ik vind het prettig om samen op te ruimen en structuur aan te brengen in het huis of op de werkplek van een klant. Het geeft voldoening als ik merk dat door structureren rust, ruimte en tijd ontstaat bij de klant.
Sinds 2010 ben ik lid van de Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Ik heb de ethische code van de beroepsvereniging ondertekend. Dit houdt in dat ik geheimhouding verplicht ben en dat ik respectvol en integer omga met alle informatie die u mij, zowel schriftelijk als mondeling, verstrekt. Voor meer informatie: www.nbpo.nl