Woonomgeving

Door allerlei omstandigheden kunnen situaties ontstaan waardoor u uw woning of administratie (opnieuw) wilt organiseren. Bijvoorbeeld:

  • Een rommelig huis
    Door te weinig tijd, ziekte of doordat u niet goed bent in opruimen, is uw woning rommelig geworden
  • Een verhuizing binnen de woning
    • door een echtscheiding verlaten een of meerdere gezinsleden de woning
    • door een nieuwe relatie gaan een of meerdere personen samen met de huidige bewoner(s) in de woning wonen
    • een kind gaat het huis uit, hierdoor komt een kamer vrij
    • er is verbouwd en de ruimtes in de woning worden opnieuw verdeeld
  • Een verhuizing naar een andere woning (groter, kleiner, zelfstandig, verzorgingshuis)
  • De woning van uw ouders moet worden leeg geruimd, door een verhuizing, door opname in een verpleeghuis of door overlijden
  • Uw partner is overleden en u weet niet hoe u moet beginnen met het opruimen van zijn of haar spullen
  • Uw administratie is niet meer op orde
    Door te weinig tijd, ziekte of doordat u het overzicht op uw financiƫle zaken kwijt bent, is uw administratie onoverzichtelijk geworden

OptiOrganize kan u in al deze zaken adviseren en ondersteunen. In overleg met u stellen we een plan van aanpak op. OptiOrganize kan u assisteren en adviseren bij de uitvoering hiervan. Soms zal het moeilijk zijn afscheid te nemen van spullen en papieren. OptiOrganize kan u hierbij helpen door het stellen van gerichte vragen en OptiOrganize kan u op mogelijkheden wijzen waar u zelf niet aan gedacht had.